O nás

Ideál krásy je odpradávna spájaný so zdravím, ktoré sa odráža na našom vzhľade a predovšetkým na našej pleti. Čas, ktorý venujeme sami sebe, starostlivosť o naše telo i myseľ, sa tak stáva jednou z najlepších investícií.

Južná Kórea je krajina zasľúbená nielen idolu dokonale zdravého vzhľadu, ale aj neustálemu zlepšovaniu a inováciám, ktoré môžu výsledok podporiť.

Práve prepojenie špičkovej technológie a vedeckých poznatkov o liečbe kože a tkanív stálo pri zrode značky Reclar, ktorú v roku 2016 prvýkrát predstavili vývojári z Južnej Kórey. Odvtedy je značka Reclar objavovaná ďalšími ženami a mužmi vo viac ako 50 krajinách sveta.

Vlajkovou loďou značky Reclar je peeler – elegantný prístroj, ktorý v sebe ukrýva hneď niekoľko patentovaných funkcií s preukázateľnými účinkami. Okrem hĺbkového ultrazvukového čistenia a galvanizácie pleti je to aj svetelná terapia podporujúca liečenie a omladzovanie pleti. Unikátna technológia zlatého pokovania čepele len dokladá zmysel pre detail a celostný prístup výrobcu, ktorý využíva nielen najnovšie poznatky a moderné technológie, ale vychádza tiež z tisícročných skúseností našich predkov, ktorí mali hlboké znalosti o liečivom potenciáli zlata.

Do Európy začal dovážať produkty značky Reclar Honza Šmíd, ktorému kórejská kultúra a prístup k starostlivosti o seba samých učarovala natoľko, že chcel túto inšpiráciu odovzdávať ďalej. „Najskôr som chcel zistiť, v čom je peeler Reclar tak jedinečný. Zároveň som sa chcel podeliť o svoje nadšenie z toho, akú starostlivosť venujú Kórejci sami sebe. A to práve nielen ženy, ale aj muži, čo je naozaj inšpirujúce. Čo ma ale fascinuje dodnes sú výsledky, ktoré naši zákazníci s peelerom dosahujú a mojím cieľom je teda predovšetkým edukovať, inšpirovať a nenechať si tieto poznatky len pre seba.“

S rastúcim záujmom o produkty Reclar sa začala firma prirodzene rozrastať ak Honzovi sa pridala Alena Diva, ktorá bola na začiatku pomerne skeptická. „Musím priznať, že som neverila technologickému produktu v oblasti starostlivosti o pleť a považovala ho za ďalšiu zbytočnú ‚revolučnú' vec, ktorú má mať človek doma. Veľmi rýchlo som však získala k celej veci pozitívny vzťah a to nielen vďaka osobnej skúsenosti, ale predovšetkým vďaka reálnym príbehom našich zákazníčok, s ktorými som hovorila a následne pochopila, že nejde o povrchnú záležitosť. Som nadšená z toho, že nemusíme diktovať zmeny, ale prinášame nástroj, ktorý zefektívni akýkoľvek beauty rituál.“

Rituály starostlivosti o pleť sú hlavnou esenciou značky Reclar. Každý z nás je jedinečný a má iný spôsob starostlivosti o seba samého. Tieto rituály patria len vám, nepatria žiadnej značke. Či už ste vyznávači minimalizmu alebo radi skúšate všetky možné trendy v beauty oblasti, Reclar peeler podporí práve Váš osobný rituál, zefektívni jeho výsledok a pomôže Vám užiť si ho ešte viac. Pretože z osobných rituálov krásy vychádza aj krása každého z nás.

Jan Šmíd

Ján Šmíd
Honza je úspešným podnikateľom, ktorého baví inovatívne prístupy a produkty dosahujúce vysokú kvalitu. Tie sa potom snažia šíriť vďaka osvete, ktoré prikladá veľkú váhu. Jeho zmysel pre detail a zodpovedný prístup sa premieta aj do jeho role stabilného piliera celej spoločnosti. Honzovu disciplinovanosť dokladá jeho niekoľkoročná prax v otužovaní a záľuba v športe.

Alena Diva
Alena je kreatívnou dušou spoločnosti, ktorá dbá na pravdivosť a autentickosť. Všetko musí dávať hlbší zmysel a zodpovedať filozofii značky. Udržateľnosť a zdravý prístup preferuje nielen v pracovných projektoch, ale aj vo svojom osobnom živote. Jej vášňou je umenie a pohyb, nech už si pod ním predstavíte čokoľvek.

Alena Diva
COSMOPOLITAN BEAUTY 2021
K-BEAUTY 2016
HI-SEOUL 2017
BRAND STARS 2018
PREMIUM BRAND 2016